Álláshirdetés: Községgondnok
FELHÍVÁS
Pusztazámor Községi Önkormányzat felvételt hirdet
KÖZSÉGGONDNOK
munkakör ellátására, azonnali munkakezdéssel!
A gondnok, munkáját a Pusztazámor Községi Önkormányzat szervezetén belül, a polgármester közvetlen irányításával végzi. Felette a munkáltatói jogot a polgármester gyakorolja. Részére utasítást a polgármester adhat.
Feladatok
- karbantartási és állagmegóvási feladatok szervezése és ellátása a Községházán és minden – az önkormányzat tulajdonában és üzemeltetésében lévő – épület esetében
- gondoskodik azon közterületek, önkormányzati telkek rendszeres tisztántartásáról, amelyek gondozását az önkormányzat egyéb szerződés alapján nem biztosítja
- a feladatok ellátásához szükséges gépek, eszközök karbantartását rendszeresen elvégzi (elvégezteti)
- ellátja mindazokat a feladatokat, amelyekkel a polgármester megbízza
- az önkormányzat tulajdonában lévő ingatlanok üzemeltetésének, fenntartásának szervezése, ellátása
- kisebb mennyiségű anyag- és készletbeszerzések
- részletes feladatkör az állásinterjú alkalmával kerül ismertetésre
A feladatkör ellátásához szükséges feltételek
- műszaki területen szerzett érettségi vagy szakmunkás bizonyítvány
- „B” kategóriájú jogosítvány
- személyes rátermettség
- megbízhatóság
- önállóság
- jó fizikum, terhelhetőség
Elvárt gyakorlat
- legalább kétéves szakmai gyakorlat
Munkajogviszony, bérezés:
A községgondnokkal a Pusztazámor Községi Önkormányzat munkaszerződést köt három hónap próbaidő kikötésével. Bérezés a Munka törvénykönyve alapján megegyezés szerint.
A jelentkezéseket - szakmai önéletrajz és a végzettséget igazoló okirat másolatával - a titkarsag@pusztazamor.hu e-mail címre vagy személyesen a Pusztazámor Községi Önkormányzaton, ügyfélfogadási időben várjuk. A meghirdetett munkakörre nyugdíjasok jelentkezését is várjuk.