Változás a Sóskúti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendjében!

Nyomtatás

Tisztelt Ügyfelek, Tisztelt Lakosok!

 

A 104/2021. (III.5.) Kormányrendelet a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról 12. § alapján 2021. március 8-tól 2021. március 22-ig az alábbi ügyfélfogadási rendet vezetjük be:

A személyes ügyfélfogadás az alábbiakban ismertetett néhány kivételtől eltekintve ez idő alatt

 SZÜNETEL

 a Hivatal ügyfeleket hétfői és szerdai napokon 8.30-13.30 óra között, pénteken 8.30-12.00 óra között

anyakönyvi ügyek – haláleset és születés anyakönyvezése, apai elismerő nyilatkozatok megtétele, illetve halaszthatatlan esetben házasságkötési ügyek

 szociális ügyek – települési támogatások, gyógyszertámogatások

 

A fenti ügycsoportokon kívül a Hivatal nem fogad ügyfeleket. Akik szociális, vagy anyakönyvi ügyben kívánnak ügyet intézni, kérjük, hogy az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztessenek időpontot, a folyosói ajtón ne jöjjenek be, kopogjanak és várjanak, míg ügyintézőnk kimegy Önhöz.

Minden más ügyben telefonon, e-mailben, vagy egyéb elektronikus ügyintézésre alkalmas módon keressék kollégáinkat.

A pénztári befizetések szünetelnek ezen időszak alatt, helyette a befizetéseket átutalással teljesíthetik. Amennyiben befizetéssel kapcsolatban egyéb kérdéseik lennének a penzugy@soskut.hu e-mail címen érdeklődjenek.

Kérjük, hogy a fenti ügyfélfogadási rendet szíveskedjenek betartani, a jelenlegi nehéz helyzetben az ügyek folyamatos és zavartalan intézése, az önkormányzat működőképességének megőrzése, a hivatal munkatársai egészségének, de egyben a SAJÁT EGÉSZSÉGÜK megőrzése érdekében is ez elengedhetetlen!

Köszönjük megértésüket!

 

A Hivatal munkatársai továbbra is elérhetőek a Községházán az alábbi telefonszámokon és e-mail címeken:

A Hivatal munkatársainak elérhetőségei:

Dr. Újházi Miklós jegyző

E-mail cím: jegyzo@soskut.hu , soskut1@t-online.hu

Telefon: 23-560-565

 

Kondrát Zita aljegyző

Kereskedelmi tevékenység, ipari tevékenység, birtokvédelem

E-mail: aljegyzo@soskut.hu , engedelyezes@soskut.hu

Tel: 23-560-560

 

Titkárság

Kocsis Nóra

E-mail: titkarsag@soskut.hu

Tel: 23-560-560

 

Népesség nyilvántartás, lakcímbejelentés, házszám igénylés, házszám-hrsz. azonossági igazolás, sírhelyek megváltása

Szimandlné Szolnoki Gabriella

E-mail: ugyfelszolgalat@soskut.hu

Tel: 23-560-561

 

Anyakönyvi, hagyatéki ügyek, termőföld adásvételi, haszonbérleti szerződések kifüggesztése

Velegi Ágnes

mail: anyakonyv@soskut.hu

Tel: 23-560-561

 

Adóügyek (iparűzési adó, telekadó, gépjárműadó, építményadó)

Geng Jánosné

Telefon: 23-560-564

E-mail: ado@soskut.hu

 

Szociális ügyek

Chrenkó Marianna

Telefon: 23-560-563

E-mail: szocialis@soskut.hu

 

Gazdasági Iroda

Faragó Péterné gazdálkodási előadó

 

Karácsony Zsuzsanna pénzügyi előadó

Telefon: 23-560-567, 23-560-569

E-mail: penzugy@soskut.hu

 

A Pusztazámori Kirendeltség munkatársainak elérhetősége:

2039 Pusztazámor, Munkácsy u. 1.

 

Titkárság:

Baranya Bianka

Telefon: 23-347-438

E-mail: titkarsag@pusztazamor.hu  

 

Adóügyek:

Hankóné Tokodi Anna

Telefon: 23-347-438

E-mail: ado@pusztazamor.hu

 

Önkormányzati egyéb (nem hatósági) ügyekben kereshető még

Szimandl Mónika

Telefon: 23-347-438

E-mail: szimandl.monika@pusztazamor.hu