E-ügyintézés a rendőrségnél is

Nyomtatás

 

 

A rendőrség 2018. január 1-jétől biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét. A rendőrség az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével és az ÁNYK űrlapbenyújtás-támogatási szolgáltatás segítségével biztosítja.

A rendőrség az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapuján, ami biztosítja az elektronikus űrlapok sértetlenségét és befogadása tényének és időpontjának egyértelmű igazolását.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (euf.gov.hu) jelenthető be.

A rendőrség az elektronikus ügyintézést – jogszabály eltérő rendelkezésének hiányában – a Szolgáltatási Szabályzatában meghatározott hivatali időben biztosítja. A címzett rendőri szervek az elektronikus ügyintézési szolgáltatás keretében megküldött beadványokat, kérelmeket, bejelentéseket hivatali munkaidőn kívül nem kísérik figyelemmel, ezért amennyiben azonnali rendőri intézkedést igénylő eseményről kíván bejelentést tenni, vagy segélykérést kíván a rendőrséghez intézni, úgy azt a nap 24 órájában hívható egységes segélyhívó rendszeren (112) teheti meg.

Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (Kormányzati Ügyfélvonal) nyújt segítséget.

Telefonszám: 1818

  • Technikai kérésekkel kapcsolatban: 1.6-os menüpont
  • Szakmai kérdésekkel kapcsolatban: 7-es menüpont

Külföldről hívható szám: +36 1 550 1858

 

Bővebb információk a police.hu honlap ügyintézés/elektronikus ügyintézés menüpontjában olvashatók.

 

Decrease font size Default font size Increase font size